FAQ

1. Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd als ik bestel?

Wij hanteren een levertijd van 1 tot 3 dagen.

2. Zijn jullie aangesloten bij een WEBSHOP-KEURMERK?

Ja, wij zijn sinds 2015 aangesloten bij de onafhankelijke organisatie “Webshop Keurmerk”.

3. Kan ik met I-Deal betalen?

Ja, je kunt bij ons met I-Deal, Paypal, SofortBanking etc. betalen. Ook is het mogelijk het bedrag middels een bankoverschrijving te voldoen.

4. Kan ik jullie contacteren voor maatadvies?

Ja, wij staan klaar om je van de juiste maatadvies te voorzien. Neem via WhatsApp contact op en onze medewerkers zullen je van het juiste advies voorzien.

5. Kan ik jullie telefonisch bereiken?

Ja, wij zijn telefonisch bereikbaar op +31 174 75 03 61 van maandag t/m vrijdag van 10hr tot 15hr. En nee! wij zijn in de avond en het weekend niet telefonisch bereikbaar :).

6. Mag ik de producten retour sturen?

Ja, je mag de bestelde producten of een deel zonder reden retour sturen. Dit moet je wel binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling doen. Je hebt dus genoeg tijd om de producten te zien.

7. Kan ik mijn retourpakket gratis retour sturen?

Nee, je dient het pakket zelf te frankeren bij het postkantoor. Mocht je onverhoopt de gehele bestelling retour sturen, dan ontvang je wel de verzendkosten die jij bij het plaatsten van de bestelling hebt betaald terug. Hierdoor betaal je dus maar 1x verzendkosten en niet 2X!

8. Kan ik achteraf betalen?

Nee, het is op dit moment niet mogelijk achteraf te betalen.

9. Hebben jullie mij retourpakket ontvangen?

Mocht je willen weten of jouw retourpakket bij ons is aangekomen, dan kun je dit met het track en trace nummer die je ontvangen hebt bij het postkantoor zelf nagaan.

10. Wanneer ontvang ik mijn geld terug van mijn retourpakket?

Na ontvangst van jouw retourpakket, storten wij binnen 14 dagen het geld weer terug op de rekening waarvan de betaling is gedaan. Is de 14 dagen termijn verstreken? neem dan contact met ons op.